Peter Gustavsson

W 5 lat od technika do menadżera projektu

Peter Gustavsson - Service Project Manager, Szwecja

W 2007 roku Peter Gustavsson zaczął pracę jako technik serwisu w Varberg, w Szwecji. Pięć lat później został Service Project Manager i obecnie jest odpowiedzialny za około 30 klientów.

Będąc menadżerem projektu, spotykasz się z wieloma osobami i możesz stanąć przed różnymi wyzwaniami, od konieczności szybkiej reakcji wobec problemu po kompleksowe rozwiązania. Myślę, że taka funkcja wymaga umiejętności społecznych, motywacji wewnętrznej oraz orientacji na cel”, mówi Peter.

Klienci Petera są rozrzuceni po całym regionie Halland w Szwecji; równy jest tez ich przekrój - od właścicieli niewielkich nieruchomości po duże obiekty przemysłowe.

„Czasami wystarczy mi 3-4 pracowników, ale właśnie teraz realizujemy wiele dużych projektów jednocześnie, dlatego potrzebujemy znaczącej liczby ludzi. To jedna z zalet pracy w dużej firmie - zawsze można poprosić o wsparcie i przesunięcie kompetentnych pracowników z innych działów.